ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | XXIV |
Скликання: | VIII |
Вид: | В цілому |
Номер: | 4 |
Дата реєстрації: | 14.12.2021 |
Проголосовано: | 17.12.2021 16:42:11 |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
30
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
1
- Відсутні
4
ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 4
ПРОЕКТ
Яворівська міська рада Львівської області
_______________ сесія (восьмого скликання)
РІШЕННЯ
______________ 2021 року м. Яворів
№
Про внесення змін в рішення Яворівської міської ради
Львівської області № 29 від 21.12.2020 року
«Про затвердження структури, загальної
чисельності апарату та виконавчих органів
Яворівської міської ради Львівської області» (зі змінами)
З метою впорядкування структури виконавчих органівЯворівської міської ради Львівської області, відповідно до ст. ст. 140-144 Конституції України, Постанови Кабінету Міністрів України від 09.03.2006 року № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів», керуючись п.5 ч.1 ст.26, п.6 ч.4 ст.42 та ч.1 ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,розглянувши пропозиції Яворівського міського голови Грабовського І.А. щодо впорядкування структури виконавчих органів міської ради, Яворівська міська рада Львівської області, -
ВИРІШИЛА:
- Внести зміни у рішення Яворівської міської ради Львівської області № 29 від 21.12.2020 року «Про затвердження структури, загальної чисельності апарату та виконавчих органів Яворівської міської ради Львівської області» (зі змінами, внесеними рішенням Яворівської міської ради Львівської області №78 від 04.02.2021 року, №986 від 23.06.2021 року, №1242 від 05.11.2021 року), а саме:
1.1. Створити відділ соціального захисту населення Яворівської міської ради Львівської області без статусу окремої юридичної особи та затвердити положення про відділ соціального захисту населення Яворівської міської ради Львівської області, що додається.
1.2. Вивести із структури виконавчих органів Яворівської міської ради Львівської області посаду спеціаліст І категорії загального відділу Яворівської міської ради Львівської області в кількості 3 три штатні одиниці;
1.3. Ввести до структури виконавчих органів Яворівської міської ради Львівської області наступні посади:
- посаду адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг»Яворівської міської ради Львівської області в кількості одна штатна одиниця;
- посаду спеціаліста І категорії відділу «Центр надання адміністративних послуг»Яворівської міської ради Львівської області в кількості дві штатні одиниці;
- посаду начальника відділу соціального захисту населення Яворівської міської ради Львівської області в кількості одна штатна одиниця;
- посаду головного спеціаліста відділу соціального захисту населення Яворівської міської ради Львівської області в кількості одна штатна одиниця;
- посаду спеціаліста І категорії відділу соціального захисту населення Яворівської міської ради Львівської області в кількості одна штатна одиниця. - Викласти додаток 1 та додаток 2 до рішення Яворівської міської ради Львівської області № 29 від 21.12.2020 року «Про затвердження структури, загальної чисельності апарату та виконавчих органів Яворівської міської ради Львівської області» (зі змінами)в новій редакції, що додається.
- Дане рішення набирає чинності з 01 січня 2022 року.
Яворівський міський голова Ігор ГРАБОВСЬКИЙ
Додаток
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням Яворівської міської ради
Львівської області
№ ____ від ________ року
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ соціального захисту населення
Яворівської міської ради Львівської області
І.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
- Відділ соціального захисту населення Яворівської міської ради Львівської області (надалі - Відділ) є структурним підрозділом Яворівської міської ради Львівської області, утворюється Яворівською міською радою Львівської області для реалізації завдань місцевого самоврядування у сфері соціального забезпечення населення та соціального захисту, найманих працівників, пенсіонерів, осіб з інвалідністю, одиноких непрацездатних громадян, дітей-сиріт, одиноких матерів, багатодітних, а також малозабезпечених сімей з дітьми, інших соціально незахищених громадян, які потребують допомоги і соціальної підтримки з боку держави (далі- соціально незахищені громадяни).
- Відділ підзвітний і підконтрольний Яворівській міській рад Львівської області, її виконавчому комітету, підпорядкований Яворівському міському голові (особі, яка здійснює його повноваження), профільному заступнику міського голови відповідно до розподілу обов’язків, а з питань здійснення делегованих повноважень підконтрольний відповідним органам виконавчої влади.
- Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод, Європейською хартією місцевого самоврядування, іншими міжнародними договорами та правовими актами, ратифікованими Верховною Радою України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про соціальні послуги» та іншими законами України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, рішеннями Яворівської міської ради Львівської області і виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, даним Положенням і іншими актами.
- Утворення, реорганізація, ліквідація Відділу, затвердження Положення про Відділ, внесення змін та доповнень до нього є виключною компетенцією Яворівської міської ради Львівської області.
- Відділ не є юридичною особою та не має самостійного балансу.
ІІ. МЕТА ВІДДІЛУ
Метою Відділу є забезпечення в межах визначених законодавством прав членів територіальної громади в сфері соціального захисту та зайнятості населення шляхом здійснення нагляду за додержанням на території Яворівської громади вимог законодавства у цих сферах, виконання відповідних державних і місцевих програм соціального захисту та зайнятості населення, надання якісних соціальних послуг.
ІІІ. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ОБОВ’ЯЗКИ ВІДДІЛУ
- Завдання Відділу:
- систематична взаємодія з структурними підрозділами з питань соціального захисту населення райдержадміністрації, центром зайнятості населення та територіальним підрозділом пенсійного фонду;
- розгляд звернень та ведення прийому громадян з питань, що відносяться до компетенції Відділу, за встановленим графіком;
- прийом та опрацювання документів з метою визначення права на державну соціальну допомоги, компенсації, грошові виплати, соціальні послуги, пільги тощо, згідно переліку послуг із соціальної підтримки населення, що надаються структурними підрозділами районної державної адміністрації;
- здійснення прийому та передачі пакетів документів уповноваженим органам соціального забезпечення населення для прийняття відповідних рішень та виплат соціальної допомоги, компенсації та інших соціальних виплат, встановлених законодавством, надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;
- прийом та передача пакетів документів уповноваженим органам соціального забезпечення населення для прийняття відповідних рішень щодо виплати передбачених законодавством компенсацій та допомоги громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
- прийом документів та їх опрацювання з метою вирішення в установленому законодавством порядку питань щодо опіки та піклування над повнолітніми недієздатними особами та особами, цивільна дієздатність яких обмежена;
- формування та передання документів для опрацювання і прийняття рішень структурним підрозділом з питань соціального захисту населення районної державної адміністрації, у тому числі формування та передання засобами автоматизованого обміну інформацією з використанням ПК „Соціальна громада” електронних справ;
- видача громадянамирішень та повідомлень структурних підрозділів з питань соціального захисту населення районної державної адміністрації, прийнятих за результатами розгляду документів заявників;
- забезпечення у межах своїх повноважень нагляду за додержанням законодавства про зайнятість, трудову міграцію, загальнообов’язкове державне соціальне страхування, пенсійне забезпечення, соціальний захист та соціальне обслуговування населення, у тому числі громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
- забезпечення виконання державних і місцевих програм соціального захисту населення;
- сприяння створенню умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю до об’єктів соціальної інфраструктури, направлення осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю до реабілітаційних установ та навчальних закладів системи соціального захисту населення;
- здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенції з державного бюджету;
- здійснення інших повноважень, покладених на Відділ відповідно до чинного законодавства;
- ведення обліку незахищених верств населення та інших громадян, які мають права на отримання відповідних пільг та соціальних допомог.
2. Обов’язки Відділу:
- забезпечення дотримання конституційних прав та свобод людини і громадянина, які закріплені в Конституції та законодавстві України;
- забезпечення виконання вимог чинного законодавства України щодо конфіденційності інформації відносно особи;
- не допусканняу своїй діяльності порушення вимог антикорупційного законодавства;
- здійснення постійного моніторингу та оцінки якості надання соціальних послуг населенню Яворівської територіальної громади;
- проведення інформаційно-роз’яснювальних робіт із населенням, в тому числі розроблення планів заходів з інформаційної та просвітницької роботи з населенням об’єднаної територіальної громади на календарний рік, з урахуванням питань, що порушуються заявниками;
- проведення у Відділі нарад, засідань, семінарів, у разі надходження нормативно-правових актів, методичних рекомендацій, листів тощо від Міністерства соціальної політики України, з метою відповідного реагування на них.
ІV. ПРАВА ТА ПОВНОВАЖЕННЯ ВІДДІЛУ
- Повноваження Відділу:
- налагодження співпраці з уповноваженими органами соціального захисту населення райдержадміністрації в частині організації роботи з надання пільг пенсіонерам, особам з інвалідністю, ветеранам війни та праці, одиноким непрацездатним громадянам, забезпечення надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг;
- забезпечення належного прийому та передачі надання відповідно до законодавства державної допомоги сім’ям, дітям, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, а також інших видів державної допомоги;
- видача громадянам:
- повідомлень про прийнятті рішення відповідно до поданих заяв (щодо надання соціальної підтримки);
- посвідчень про встановлення статусу особи;
- дозволу опікуну недієздатної особи та піклувальнику особи, цивільна дієздатність якої обмежена, на вчинення правочину;
- подання про можливість призначення особи опікуном або піклувальником або піклувальником повнолітньої особи або особи, цивільна дієздатність якої обмежена;
- направлення на реабілітацію;
- направлення на проходження облМСЕК, ЦМСЕК для взяття на облік для забезпечення автомобілем;
- довідки для отримання пільг особам з інвалідністю, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу. - організація і проведення консультації, розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій з питань, що належать до його компетенції, вжиття відповідних заходів до усунення причин, які викликають скарги;
- роз’яснення громадянам положення нормативно-правових актів з питань, що належать до його компетенції та інформування населення в частині соціального забезпечення громади через засоби масової інформації;
7) надання допомоги у організації матеріально-побутового обслуговування осіб з інвалідністю, ветеранів війни та праці, їх санаторно-курортного лікування, в межах наданих повноважень забезпечення осіб з інвалідністю в установленому порядку транспортними засобами, засобами пересування та реабілітації;
16) сприяння благодійним, релігійним та волонтерським організаціям, громадським об’єднанням, установам та організаціям недержавної форми власності, окремим громадянам у наданні соціальної допомоги та соціальних послуг особам з інвалідністю, ветеранам війни та праці, громадянам похилого віку, а також іншим особам, які перебувають у складних життєвих обставинах;
17) сприяння в організації роботи з визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та забезпечення відповідно до законодавства їх соціальний захист;
18) подання пропозицій до проектів регіональних програм із соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
19) сприяння у вжитті заходів до соціального захисту бездомних громадян та осіб, звільнених з місць позбавлення волі;
20)подання пропозицій під час формування проекту відповідного місцевого бюджету щодо передбачення коштів у складі видатків на фінансування місцевих програм соціального захисту та соціального забезпечення на компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги;
21) формування банку даних осіб з інвалідністю, сприяє інтеграції осіб з інвалідністю у суспільство, безперешкодному їх доступу до об’єктів соціальної інфраструктури, подання пропозицій керівництву міської ради щодо потреби у комунальних реабілітаційних установах для осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю;
22)забезпечення реалізації заходів, спрямованих на посилення мотивації до праці, удосконалення її організації, оплати та нормування;
23) аналіз ситуації в соціально-трудовій сфері на території громади, стан укладення колективних договорів на підприємствах, в установах та організаціях;
24) аналіз розвитку процесів, які відбуваються на ринку праці, участь у розробленні та здійсненні територіальної програми зайнятості населення, заходів, спрямованих на реалізацію довгострокової державної політики розвитку трудового потенціалу;
25) здійснення контроль за додержанням законодавства про соціальний захист та соціальне обслуговування населення, своєчасною виплатою заробітної плати, запровадженням підприємствами всіх форм власності мінімальних державних гарантій з оплати праці, а також за наданням працівникам пільг і компенсацій, передбачених законодавством;
26) аналізстану виконання комплексних програм, здійснення заходів соціальної підтримки малозабезпечених верств населення та подання міському голові пропозиції з цих питань;
27) сприяння підготовці, перепідготовці та підвищенню кваліфікації працівників соціальної сфери;
28) забезпечення на відповідному рівні реалізації міжнародних проектів із соціальних питань.
2. Права Відділу:
- здійснення контролю за наданням особам з інвалідністю, ветеранам війни та праці, сім’ям загиблих військовослужбовців, сім’ям з дітьми, іншим громадянам пільг, установлених законодавством;
3) одержання в установленому порядку від інших структурних підрозділів Яворівської міської ради Львівської області, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності інформацію, документи та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
4) подання на розгляд Яворівської міської ради Львівської області пропозицій з питань, що належать до компетенції Відділу;
5) залучення спеціалістів інших структурних підрозділів Яворівської міської ради Львівської області, підприємств, установ, організацій та об’єднань громадян (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до компетенції Відділу.
V. СТРУКТУРА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ВІДДІЛУ
- Структура Відділу затверджується сесією Яворівської міської ради Львівської області у межах граничної чисельності та фонду оплати праці працівників, затверджених Яворівської міської ради Львівської області.
- Відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою, відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та чинного трудового законодавства.
- Працівники Відділу є посадовими особами органу місцевого самоврядування та відповідно до вимог чинного законодавства України призначаються на посаду і звільняються з посади міським головою. Посадові інструкції начальника та спеціалістів Відділу затверджує міський голова.
- На період відпустки або на час відсутності начальника Відділу, його обов’язки виконує один із спеціалістів Відділу відповідно до розпорядження міського голови.
- Діяльність Відділу здійснюється на основі планів роботи. Спеціалісти Відділу працюють на основі плану роботи Відділу та індивідуальних планів роботи.
- Відділ під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами Яворівської міської ради Львівської області, підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності, об’єднаннями громадян.
VI. ПРАВОВИЙ СТАТУС НАЧАЛЬНИКА ВІДДІЛУ,
ЙОГО ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ
- Особа, яка призначається на посаду начальника Відділу повинна володіти державною мовою, мати вищу фахову освіту та стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності – не менше 3 років.
- Права начальника Відділу:
- брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування та виступати на них з питань, що належать до компетенції Відділу;
- одержувати і установленому порядку від виконавчого комітету, підвідомчих підприємств, установ, організацій інформацію та матеріали, що необхідні для роботи;
- залучати фахівців органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції;
- вносити Яворівському міському голові пропозиції щодо вдосконалення роботи в частині здійснення соціального захисту та забезпечення населення громади.
3. Обов’язки начальника Відділу:
- повинен знати: Конституцію України, акти законодавства, що стосуються державної служби та діяльності відповідного органу виконавчої влади; Укази Президента України, постанови та розпорядження Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти, що регулюють розвиток галузі сім’ї та молоді; порядок підготовки та внесення проектів законодавчих та нормативних актів; інструкцію з діловодства; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби; ділову мову;
- здійснювати керівництво діяльністю Відділу, несе персональну відповідальність за виконання покладених на Відділ завдань, визначає ступінь відповідальності своїх працівників;
- подавати пропозиції міському голові щодо прийняття на роботу, переведення, звільнення працівників Відділу, їх заохочення або притягнення до відповідальності згідно із чинним законодавством;
- постійно інформувати населення у засобах масової інформації про стан виконання повноважень, покладених на Відділ;
- брати участь у семінарах, тренінгах, нарадах та інших заходах, що проводяться установами та організаціями (різних форм власності) з питань, що належать до компетенції Відділу.
VII. ПРАВА І ОБОВЯЗКИ ПРАЦІВНИКІВ ВІДДІЛУ
- Права працівників Відділу:
- користуватися правами і свободами, які гарантується громадянам України Конституцією України та законами України;
- на повагу особистої гідності, справедливого і шанобливого ставлення до себе з боку керівників, співробітників і громадян;
- на своєчасну оплату праці залежно від займаної посади, якості, досвіду та стажу роботи;
- на здорові, безпечні та належні для високопродуктивної роботи умови праці;
- на соціальний і правовий захист;
- брати участь у розгляді питань і прийнятті рішень у межах своїх повноважень;
- користуватися іншими правами відповідно до чинного законодавства України;
2. Обов’язки працівників Відділу:
- дотримуватися Конституції України, законів та інших актів законодавства України;
- працювати чесно і сумлінно, своєчасно і точно виконувати розпорядження Яворівського міського голови, доручення керівництва, використовувати весь робочий час для продуктивної праці, додержуватися трудової дисципліни, вимог нормативних актів про охорону праці, дбайливо ставитися до майна ради громади та її виконавчих органів;
- вживати заходів для негайного усунення причин та умов, що перешкоджають або ускладнюють нормальне виконання функціональних обов’язків;
- підвищувати продуктивність праці, знати Конституцію України, законодавство з питань місцевого самоврядування, державної служби, розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян;
- утримувати своє робоче місце в чистоті, дотримуватися установленого порядку зберігання матеріальних цінностей, документів, оргтехніки, здійснювати економію енергетичних ресурсів, додержуватися чистоти в приміщенні адміністративної будівлі;
- поводити себе гідно, додержуватися моральних та етичних правил у взаємовідносинах із співробітниками та відвідувачами;
- постійно вдосконалювати організацію своєї роботи, підвищувати професійну кваліфікацію;
- дотримуватися обмежень, передбачених законодавством щодо служби в органах місцевого самоврядування;
- зберігати державну таємницю, інформацію про громадян, що стали їм відомі у зв’язку з виконанням службових обов’язків, а також іншу інформацію, яка, згідно із законодавством, не підлягає розголошенню;
- не допускати дій та бездіяльності, які можуть зашкодити інтересам місцевого самоврядування та держави;
- проходити атестацію як посадові особи місцевого самоврядування відповідно до вимог чинного законодавства;
- можуть виконувати й інші обов’язки відповідно до чинного законодавства України.
3. Посадовим особам органу місцевого самоврядування забороняється:
- брати участь у діях, що суперечать національним інтересам України;
- вчиняти дії, що можуть бути розцінені як використання свого службового становища в корисних цілях, а також дії, які, відповідно до чинного законодавства, вважаються корупційними;
- виявляти всупереч інтересам справи, упередженість або прихильність до будь-якого підприємства, установи, організації, об’єднання громадян або конкретної особи.
VIII. ФІНАСНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ВІДДІЛУ
- Відділ фінансується за рахунок коштів міського бюджету, які виділені на його утримання.
- Джерелами фінансування Відділу є:
- кошти міського бюджету;
- інші кошти, передані Відділу згідно з чинним законодавством.
- Відділ користується майном, що може знаходитися в його оперативному управлінні. Розпорядження майном здійснюється відповідно до чинного законодавства.
- Оплата праці працівників Відділу здійснюється відповідно до чинного законодавства.
ІХ. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПРАЦІНИКІВ ВІДДІЛУ
- Працівник Відділу, який не вжив передбачених цим Положенням заходів до усунення порушень законодавства, що призвели до негативних економічних наслідків, ущемлення прав і законних інтересів працівників, несе відповідальність в установленому законодавством порядку.
- За порушення трудової та виконавчої дисципліни працівники Відділу притягуються до відповідальності згідно з чинним законодавством України.
Х. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
- Ліквідація і реорганізація Відділу здійснюється за рішенням сесії Яворівської міської ради Львівської області у встановленому законом порядку.
- Зміни і доповнення до цього положення вносяться сесією Яворівської міської ради Львівської області.
- Покладення на Відділ обов’язків, не передбачених цим Положенням, а також тих, що не відносяться до фахової діяльності Відділу, не допускається.
Секретар Яворівської міської ради Ольга СОЗАНСЬКА
Додаток 2
до рішення Яворівської міської ради
Львівської області
№ 29 від 21 грудня 2020 року
(в редакції від ___________р.)
Загальна чисельність апарату,
Яворівської міської ради Львівської області
№з/п | Назва посади | Кількість штатних посад |
1. | Яворівський міський голова | 1 |
2. | Секретар Яворівської міської ради Львівської області | 1 |
3. | Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради | 3 |
4. | Керуючий справами виконавчого комітету Яворівської міської ради Львівської області | 1 |
5. | Староста | 17 |
6. | Діловод | 17 |
7. | Начальник відділу міжнародного співробітництва та інвестицій Яворівської міської ради Львівської області | 1 |
8. | Головний спеціаліст відділу міжнародного співробітництва та інвестицій Яворівської міської ради Львівської області | 1 |
9. | Спеціаліст І категорії відділу міжнародного співробітництва та інвестицій Яворівської міської ради Львівської області | 1 |
10. | Начальник юридичного відділуЯворівської міської ради Львівської області | 1 |
11. | Головний спеціаліст юридичного відділу Яворівської міської ради Львівської області | 2 |
12. | Спеціаліст І категорії юридичного відділу Яворівської міської ради Львівської області | 1 |
13. | Спеціаліст юридичного відділу Яворівської міської ради Львівської області | 1 |
14. | Начальник земельного відділуЯворівської міської ради Львівської області | 1 |
15. | Головний спеціаліст земельного відділуЯворівської міської ради Львівської області | 1 |
16. | Провідний спеціаліст земельного відділуЯворівської міської ради Львівської області | 1 |
17. | Спеціаліст І категорії земельного відділуЯворівської міської ради Львівської області | 4 |
18. | Спеціаліст земельного відділуЯворівської міської ради Львівської області | 1 |
19. | Начальник відділу житлово-комунального господарства та управління майном Яворівської міської ради Львівської області | 1 |
20. | Головний спеціаліст відділу житлово-комунального господарства та управління майном Яворівської міської ради Львівської області | 2 |
21. | Спеціаліст І категорії відділу житлово-комунального господарства та управління майном Яворівської міської ради Львівської області | 1 |
22. | Спеціаліст відділу житлово-комунального господарства та управління майном Яворівської міської ради Львівської області | 1 |
23. | Начальник загального відділу Яворівської міської ради Львівської області | 1 |
24. | Головний спеціаліст загального відділу Яворівської міської ради Львівської області | 1 |
25. | Спеціаліст ІІ категорії загального відділу Яворівської міської ради Львівської області | 1 |
26. | Спеціаліст загального відділу Яворівської міської ради Львівської області | 2 |
27. | Начальник відділу організаційної та інформаційної роботи Яворівської міської ради Львівської області | 1 |
28. | Головний спеціаліст відділу організаційної та інформаційної роботи Яворівської міської ради Львівської області | 1 |
29. | Спеціаліст відділу організаційної та інформаційної роботи Яворівської міської ради Львівської області | 1 |
30. | Секретар міського голови | 1 |
31. | Начальник відділу промоцій міста та зв’язків з громадськістю Яворівської міської ради Львівської області | 1 |
32. | Спеціаліст І категорії відділу промоцій міста та зв’язків з громадськістю Яворівської міської ради Львівської області | 1 |
33. | Спеціаліст ІІ категорії відділу промоцій міста та зв’язків з громадськістю Яворівської міської ради Львівської області | 1 |
34. | Головний бухгалтер - Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності Яворівської міської ради Львівської області | 1 |
35. | Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності Яворівської міської ради Львівської області | 1 |
36. | Провідний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності Яворівської міської ради Львівської області | 1 |
37. | Спеціаліст І категорії відділу бухгалтерського обліку та звітності Яворівської міської ради Львівської області | 1 |
38. | Спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності Яворівської міської ради Львівської області | 1 |
39. | Статистик | 1 |
40. | Начальник відділу містобудування та архітектури Яворівської міської ради Львівської області – головний архітектор | 1 |
41. | Спеціаліст І категорії відділу містобудування та архітектури Яворівської міської ради Львівської області | 2 |
42. | Начальник патронатного відділу Яворівської міської ради Львівської області | 1 |
43. | Провідний спеціаліст патронатного відділу Яворівської міської ради Львівської області | 1 |
44. | Радник міського голови | 2 |
45. | Начальник відділу «Центр надання адміністративних послуг» Яворівської міської ради Львівської області | 1 |
46. | Адміністратор відділу «Центр надання адміністративних послуг» Яворівської міської ради Львівської області | 4 |
47. | Спеціаліст І категорії відділу «Центр надання адміністративних послуг» Яворівської міської ради Львівської області | 4 |
48. | Начальник відділу державної реєстрації Яворівської міської ради Львівської області | 1 |
49. | Державний реєстратор відділу державної реєстрації Яворівської міської ради Львівської області | 3 |
50. | Начальник фінансового управління Яворівської міської ради Львівської області | 1 |
51. | Заступник начальника фінансового управління Яворівської міської ради Львівської області – начальник бюджетного відділу фінансового управління Яворівської міської ради Львівської області | 1 |
52. | Головний спеціаліст бюджетного відділу фінансового управління Яворівської міської ради Львівської області | 3 |
53. | Начальник відділу доходу і звітності фінансового управління Яворівської міської ради Львівської області | 1 |
54. | Головний спеціаліст відділу доходів і звітності фінансового управління Яворівської міської ради Львівської області | 2 |
55. | Провідний спеціаліствідділу доходів і звітності фінансового управління Яворівської міської ради Львівської області | 1 |
56. | Начальник відділу освіти Яворівської міської ради Львівської області | 1 |
57. | Заступник начальника відділу освіти Яворівської міської ради Львівської області | 1 |
58. | Начальник відділу культури, туризму, молоді та спорту Яворівської міської ради Львівської області | 1 |
59. | Заступник начальника відділу культури, туризму, молоді та спорту Яворівської міської ради Львівської області | 1 |
60. | Водій | 1 |
61. | Прибиральник службових приміщень | 2 |
62. | Завідувач господарства | 1 |
63. | Опалювач | 0,25 |
64. | Начальник Служби у справах дітей Яворівської міської ради Львівської області | 1 |
65. | Спеціаліст І категорії Служби у справах дітей Яворівської міської ради Львівської області | 2 |
66. | Начальник відділу соціального захисту населення Яворівської міської ради Львівської області | 1 |
67. | Головний спеціаліст відділу соціального захисту населення Яворівської міської ради Львівської області | 1 |
68. | Спеціаліст І категорії відділу соціального захисту населення Яворівської міської ради Львівської області | 1 |
Всього | 122,25 |
Секретар Яворівської міської ради Ольга СОЗАНСЬКА